Kam kryer një blerje online por nuk është shfaqur mes porosive të tjera në llogarinë time EshopWedrop. Pse? Çfarë mund të bëj?
- Ju lutem kontrolloni nëse dyqani online nga ku keni kryer blerjet i ka dërguar produktet tuaja dhe nëse janë dorëzuar apo jo me sukses në adresën tuaj postare EshopWedrop.
- A keni marrë një numër gjurmimi për porosinë tuaj nga dyqani online? Ju rekomandojmë të përdorni mundësinë track & trace; kjo ndonjëherë kushton (paksa) më shumë, por ia vlen, për të qenë më të sigurt.
- Nëse produktet janë dorëzuar, por dyqani nuk e ka shënuar në mënyrë korrekte adresën tuaj postare EshopWedrop në paketim, ne do t’i ruajmë pakot tuaja në kategorinë “të paidentifikuara” dhe do të bëjmë verifikimet përkatëse.
- Ju lutemi, na kontaktoni dhe na dërgoni të gjitha detajet që keni në mënyrë që të qartësojmë situatën.