Hyr
4.6

Kam kryer një blerje online por nuk është shfaqur mes porosive të tjera në llogarinë time EshopWedrop. Pse? Çfarë mund të bëj?

- Ju lutem kontrolloni nëse dyqani online nga ku keni kryer blerjet i ka dërguar produktet tuaja dhe nëse janë dorëzuar apo jo me sukses në adresën tuaj postare EshopWedrop.

- A keni marrë një numër gjurmimi për porosinë tuaj nga dyqani online? Ju rekomandojmë të përdorni mundësinë track & trace; kjo ndonjëherë kushton (paksa) më shumë, por ia vlen, për të qenë më të sigurt.

- Nëse produktet janë dorëzuar, por dyqani nuk e ka shënuar në mënyrë korrekte adresën tuaj postare EshopWedrop në paketim, ne do t’i ruajmë pakot tuaja në kategorinë “të paidentifikuara” dhe do të bëjmë verifikimet përkatëse.

- Ju lutemi, na kontaktoni dhe na dërgoni të gjitha detajet që keni në mënyrë që të qartësojmë situatën.

Kontakte

Keni më shumë pyetje? Na telefononi dhe anëtari i ekipit tone do të jetë i lumtur t'ju ndihmojë

Duke përdorur faqen e internetit të Eshopwedrop ju pranoni përdorimin e cookies siç përshkruhet në politikën tonë të cookie-t. Read more

General - October
General - October
Ju lutemi prisni derisa ne do të vërtetojmë kodin tuaj Postar